Voorbereidingen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: msfleury

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Sanne

21 Mei 2012 | Nederland, Wijchen

Jawel, bijna alles is geboekt! Eindelijk kunnen we definitief zeggen dat we (weer) naar Zuid Afrika gaan!
Momenteel de laatste boekingen doen en vooral veel voorbereiden voor het vrijwilligerswerk.
Via deze site zullen we iedereen op de hoogte houden van de voorbereidingen en natuurlijk wat we allemaal gaan beleven in Afrika!

Groetjes Marijke en Sanne

• 21 Mei 2012 - 16:11

Noortje:

vet! hoe lang ga je??

• 21 Mei 2012 - 19:25

Sanne:

We gaan eerst 4 weken vrijwilligerswerk doen in Kaapstad bij een project voor kinderen met een beperking en dan nog 4 weken reizen door Namibië, Botswana, Zambia en een paar dagen Johannesburg :)

• 24 Mei 2012 - 20:27

Elly Hendriks:

Hai Sanne en Marijke
    Ik weet niet meer precies wanneer jullie vertrekken. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes en plezier toe. Zorg maar dat je terugkomt zoals je vetrekt: GEZOND !!

• 21 September 2012 - 09:50

Opa Jan En Marian:

sanne en marijke, een fijne reis en verblijf in afrika. het werk dat jullie gaan doen zal meer dan welkom zijn en een buitengewone ervaring voor jullie, geniet van alles en wij volgen jullie verslagen, liefs111111