Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Sanne

14 September 2012 | Nederland, Wijchen

Nog iets minder dan twee weken en dan is het zover! 26 september stappen we in het vliegtuig op weg naar Kaapstad :) Erg benieuwd hoe dat gaat, want moeders heeft nog nooit gevlogen!
De meeste regeldingetjes zijn gedaan, de prikken zitten allemaal in de arm (dat was niet altijd prettig trouwens), nog een paar dagen werken en dan... gaan we weer werken ;) alleen in een wat andere omgeving :)
Mijn brace gaat toch maar mee zoals het er nu naar uitziet (n.a.v gebroken voet...), pas ik goed bij de doelgroep van het project zullen we maar zeggen ;)
Nu de laatse dingen verzamelen, nog ff door de check bij de orthopeed, backpackje van zolder halen en inpakken.

Tot zover de update, de volgende zal waarschijnlijk vanuit Kaapstad zijn :)

Liefs Sanne

• 21 September 2012 - 09:37

Opa Jan En Marian:

een fijne reis en we hopen dat alles voorspoedig verloopt! Het werk dat jullie gaan doen zal meer dan welkom zijn en een rijke ervaring, geniet er van en wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen.

Heel veel liefs !!!!

• 25 September 2012 - 23:33

Fred En Ria:

Hallo Marijke en Sanne,
    We zijn vanavond nog even afscheid komen nemen van Marijke en doorgegeven dat zij vele groeten aan Sanne moet doen.
    Heel veel plezier!
    De hartelijke groeten van Fred en Ria