De vlucht en eerste uurtjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu De vlucht en eerste uurtjes - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Marijke en Sanne Fleury - WaarBenJij.nu

De vlucht en eerste uurtjes

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Marijke en Sanne

27 September 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanmorgen een beetje brak aangekomen op het vliegveld van Kaapstad. Van Dusseldorf naar Londen was een spannend avontuur, want Marijke had nog nooit gevlogen. De reactie was 'gematigd positief'. Tijdens de vlucht naar Johannesburg durfde ze al naar de hoogte en snelheidsmeter te kijken :)
Uiteindelijk aangekomen in Kaapstad, opgehaald door iemand van het hostel/ vrijwilligershuis waar we verblijven en eerst maar eens douchen en slapen. Het huis ziet er prima uit, lichtelijk studentikoos (lees: het is niet allemaal heel, maar het voldoet) en de mensen van het hostel zijn erg gastvrij en behulpzaam.
Straks een welkoms 'braai' (bbq) met alle vrijwilligers en mensen van het hostel. Morgen staat een wandeltocht door Kaapstad op het programma en maandag gaan we dan echt beginnen op het project. Spannend!

• 27 September 2012 - 16:35

Imke:

Heel veel plezier op jullie avontuur!

• 27 September 2012 - 16:44

Maarten:

Klinkt allemaal al heel erg "mooi". Hopelijk mag dat zo nog wel even blijven! Heel veel plezier en succes!

• 27 September 2012 - 17:16

Ronnie & Marco:

Leuk om te horen, dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Wij hopen dat jullie het de komende weken mooi weer hebben.
    En we wachten maar af, op jullie mooie reportage's

Groeten van;
    Marco & Ronnie
    Oss

• 27 September 2012 - 20:35

Fred En Ria:

Nou, dat is dan redelijk? meegevallen. En dat jullie brak aankomen dat is heel normaal hoor na zo'n tijd vliegen. We vinden het knap dat Marijke dit aandurft na nog nooit gevlogen te hebben.
    Voor Sanne is het de 2e keer dus wat minder spannend.
    We hopen dat jullie na een goede nachtrust heel veel plezier hebben op de barbeque en de rondleiding door Kaapstad.
    Wij gaan morgen voor een weekje naar Oostenrijk en zullen aan jullie denken.
    Als we thuis zijn volgende week lezen we jullie belevenissen van de volgende week.
    De hartelijke groeten van Fred en Ria

• 28 September 2012 - 15:27

Desiré:

Inmiddels is de donatie alsnog overgemaakt. Een beetje een drukke week gehad, vandaar wat vertraagd. Maar ik neem aan dat jullie er alsnog wel een goed doel voor vinden.
    En vergeet niet een deel zelf lekker te spenderen ;-) dat verdienen jullie ook.
    Fijn om te horen dat de reis is meegevallen.
    Nu even settelen en dan ben ik erg benieuwd hoe jullie bijdrage zal zijn aan het project!
    Veel plezier.

• 29 September 2012 - 19:59

Sanne En Marijke:

@Allemaal heel erg bedankt voor de berichtjse, superleuk!
    @Dees en Pierre: Het is helemaal goed gekomen, superbedankt! We zijn er erg blij mee :)
    @Ronnie en Marco: hopelijk wordt het weer beter, momenteel koud en regenachtig... Vanaf maandag voorspellen ze opklaringen en 21 graden :) Zoveel foto's als jullie tijdens jullie reis zullen we er wel niet op zetten hoor ;)

• 29 September 2012 - 20:52

Karin, Lotte , Wouter En Thomas:

een goed begin van een fantastisch avontuur ! We blijven jullie zeker volgen .. Veel plezier daar. X

• 29 September 2012 - 23:41

Gendia:

Hoi Sanne en moeders :)
    Heel veel plezier, succes, sterkte en zegen in alle dingen die jullie hopen te gaan doen!
    Maak er ook met elkaar een mooie tijd van.

Groetjes!

• 30 September 2012 - 16:52

Wim Wilhelmien Abbenhuis:

jullie aankomst gelezen en grzien dat je goed bent aangekomen geen vlieg angst meer groeten oom wim tante wilhelmien Velp